جراحی زیبایی گوش
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

درباره روند جراحی گوش و فواید آن


فرآیند جراحی زیبایی گوش برای بیمارانی که از نظر ژنتیکی گوش های بزرگ یا دور از سر دارند مفید است. جراحی گوش می تواند به طور همزمان اندازه گوش ها را کاهش داده و زاویه آنها را نسبت به سر اصلاح کند.
قبل از جراحی گوش، گوش تمیز می شود و از بی حسی موضعی استفاده می شود. بسته به دامنه عمل، گاهی اوقات بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و جراحی گوش انجام می شود.
برای دسترسی به غضروف گوش، برشی در پشت گوش ایجاد می شود. سپس غضروف برداشته می شود و به اندازه کوچکتری شکل می گیرد. در صورت برداشتن مقدار قابل توجهی از غضروف، پزشک جراحی زیبایی گوش در تهران پوست اضافی را نیز برمی دارد. هنگامی که اندازه ایده آل به دست می آید، زاویه گوش به موقعیتی نزدیک تر به سر اصلاح می شود. برش ها بسته شده و محل درمان بانداژ می شود.
هدف اصلی جراحی گوش تغییر شکل دائمی گوش ها با دستکاری غضروف پشت گوش به منظور جمع شدن این عضو و کاهش بیرون زدگی آن است.

 

 

مشاوره جراحی گوش


اگر فکر می کنید جراحی گوش می تواند به شما کمک کند، قرار ملاقات و مشاوره با جراح گوش تهران برای شما ترتیب داده می شود. طی مشاوره با بهترین جراح جراحی زیبایی گوش، شرایط لازم برای کاندیداتوری شما را تضمین می کند و گوش های شما را ارزیابی می کند. اگر بهترین پزشک جراحی زیبایی گوش تشخیص دهد که این یک گزینه درمانی مناسب برای شما است، این فرصت به شما داده می شود تا اطلاعاتی در مورد روند و دوره نقاهت و همچنین پاسخ به سوالات خود در مورد جراحی گوش به دست آورید. جراح گوش تهران در مورد روند کار با شما صحبت می کند و در مورد اهداف جلسه به شما مشاوره صادقانه می دهد.

 

بازگرداندن گوش به حالت اولیه پس از جراحی گوش


یکی از مهم ترین دغدغه های بیماران این است که آیا بعد از جراحی زیبایی گوش به دلیل رعایت نکردن نکات مراقبتی بعد از جراحی گوش و یا استفاده مجدد از عینک و کلاه، ممکن است گوش های آنها به حالت قبل از عمل بازگردد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که گوش ها بر خلاف بینی اگر در سنین پایین عمل شوند رشد نمی کنند و تغییر شکل نمی دهند. بنابراین جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. اما برای اینکه خیالتان راحت شود بهتر است نکات مراقبتی را به درستی انجام دهید و شب هنگام خواب از هدبند برای گوش استفاده کنید تا گوش ها در جای اصلی خود قرار بگیرند و تغییر نکنند.

 

اطلاعات بیشتر از جراحی زیبایی گوش در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: